Recepční služby – zabezpečení objektu

Datum: 1.5.2013  Kategorie: Články 

Naše bezpečnostní agentura poskytuje veškeré bezpečnostní služby a také služby při vstupu do administrativních objektů. Do tohoto resortu spadají i recepční služby. 

Základem takové služby je poskytnout přicházejícímu veškeré služby s pojené s návštěvou administrativní budovy a zároveň zajištění bezpečnosti a nenarušenosti pořádku administrativní budovy, ve které jsou recepční služby poskytovány. Jedná se o informativní činnost a pro návštěvníky a také o služby pro majitele objektu anebo nájemce objektu. Recepční služby poskytujeme zejména pro administrativní budovy anebo pro významnější průmyslové budovy a areály obchodního typu, kde se tyto služby požadují a patří k úrovni provozu. Recepční služby jsou zpravidla poskytovány podle přání zákazníka, tedy po jednání se zákazníkem je připravena směrnice pro výkon „recepční a informátorské služby“. Tato činnost může být také po dohodě se zákazníkem rozšířena o službu ostraha objektu, kdy recepční je zároveň ostrahou objektu jako takového. Tomuto systému výkonu služby pak podléhají směrnice pro výkon recepční a informátorské služby s ostrahou objektu. Tato služba má svá pravidla a je rozdělena na potřebné úkony a povinnosti. Recepční služby mohou být vykonávány mužem či ženou, dle požadavku klienta a možností provozu, prostředí, ve kterém se budou služby vykonávat.

Recepční služby jsou spojeny s těmito základními úkony:
  • zapisování návštěv, ohlašování návštěv a doprovody návštěv k navštívené osobě
  • obsluha PC na stanovišti recepce dle potřeb a požadavků klienta, znalost základních i pokročilých uživatelských rozhraní software
  • drobné administrativní služby
  • obsluha telefonu na recepci, případně obsluha telefonní ústředny
  • Informační služby pro návštěvníky dle směrnicí pro výkon recepční služby
  • přebírání příchozích poštovních zásilek a balíčků od kurýrních služeb, rozdělování pošty pro jednotlivé subjekty v objektu, kde jsou recepční služby vykonávány
  • řízení, rezervace jednacích a zasedacích sálů
  • obsluha kamerového systému, také zabezpečovacího systému EZS a EPS
  • vpouštění a evidence přijíždějících vozidel do parkoviště
  • noční recepční služby, mimo otevírací dobu objektu jsou služby rozšířeny o ostrahu objektu s pochůzkou po objektu a také případném pozemku a parkovišti patřící k objektu

Naši pracovníci jsou školeni pro výkon recepční služby a je po nich vyžadováno, aby byli společenští a vystupovali na reprezentativní úrovni, musejí být loajální vůči klientům, uchovávat důležité informace, které potřebují pro výkon recepční služby v tajnosti. Pracovníci určení pro výkon recepční služby jsou vedeni k diskrétnosti a k nadstandardní úrovni komunikace, také k maximální asertivitě vůči všem typům jednání ze stran návštěvníků, klientů a zákazníků. V případě požadavku klienta jsou do recepční služby nasazováni pracovníci se znalostí cizích jazyků dle specifikace klienta. 


Komentáře

Přidat komentář:
Jméno:
E-mail:
Zde můžete zadat svůj e-mail. Pokud zatrhnete volbu "Zobrazit e-mail u komentáře", bude e-mail zveřejněn.
  Zobrazit e-mail u komentáře
Komentář:
 Opište číslo 3: